Autor: Nicolae Comănescu
Piața transmisiunilor sportive va avea un concurent serios. YouTube, care este deținut de Google, va difuza meciuri din sezonul regulat al NFL, campionatul de fotbal american.
Este vorba de meciurile de duminică, iar difuzările se vor petrece începând de anul viitor. Youtube a semnat un acord cu NFL și va plăti 2 miliarde de dolari pe an, pe o perioadă de șapte ani.
Jocurile vor fi disponibile, la pachet, pe YouTube TV (care este disponibil doar în SUA) sau pe YouTube Prime time.
Abonații YouTube TV vor trebui să plătească o taxă suplimentară pentru a accesa meciurile de pe YouTube Prime time.
Drepturile de difuzare achiziționate de YouTube din 2023 au fost deținute anterior de operatorul de satelit DirecTV, care plătea NFL aproximativ 1,5 miliarde de dolari pe an, potrivit presei americane.
Mai multe instituții academice, printre care și Universitatea Națională de educație Fizică și Sport din București (UNEFS), au colaborat în ultimii ani într-un proiect european pentru a dezvolta abilitățile antrenorilor.
Premier League a încheiat un nou contract record cu Sky și TNT.
Muzeul Sportului din Capitală a găzduit lansarea volumului "Forţa femeilor în sport".
David Popovici continuă să inspire o generație întreagă de tineri români, nu doar prin performanțele sale sportive, dar și prin mesajul său de a încuraja mișcarea și sportul ca stil de viață sănătos.
Biles s-a ridicat la înălțimea așteptărilor.
David Popovici a adus a zecea medalie pentru România la înot în competițiile olimpice.