Autor: Nicolae Comănescu
Piața transmisiunilor sportive va avea un concurent serios. YouTube, care este deținut de Google, va difuza meciuri din sezonul regulat al NFL, campionatul de fotbal american.
Este vorba de meciurile de duminică, iar difuzările se vor petrece începând de anul viitor. Youtube a semnat un acord cu NFL și va plăti 2 miliarde de dolari pe an, pe o perioadă de șapte ani.
Jocurile vor fi disponibile, la pachet, pe YouTube TV (care este disponibil doar în SUA) sau pe YouTube Prime time.
Abonații YouTube TV vor trebui să plătească o taxă suplimentară pentru a accesa meciurile de pe YouTube Prime time.
Drepturile de difuzare achiziționate de YouTube din 2023 au fost deținute anterior de operatorul de satelit DirecTV, care plătea NFL aproximativ 1,5 miliarde de dolari pe an, potrivit presei americane.
Mai multe instituții academice, printre care și Universitatea Națională de educație Fizică și Sport din București (UNEFS), au colaborat în ultimii ani într-un proiect european pentru a dezvolta abilitățile antrenorilor.
Premier League a încheiat un nou contract record cu Sky și TNT.
Muzeul Sportului din Capitală a găzduit lansarea volumului "Forţa femeilor în sport".
A fost o seară plină de emoții și determinare la Mioveni, unde echipa Unirea Slobozia a făcut pasul spre culmile fotbalului românesc.
Baschetul feminin din România a avut de-a lungul timpului câteva echipe care au dominat pentru ani buni competiția internă.
Comisia de Arbitri UEFA a dezvăluit lista oficialilor care vor conduce meciurile Campionatului European 2024.