Autor: Nicolas Grama
Cele două branduri și-au unit forțele într-o acțiune pozitivă de a impune pe piață mașinile cu emisii zero. Rezultatul constă în faptul că Nissan și Renault au vândut împreună peste 200.000 de maşini de acest tip. Nissan Leaf este cel mai vândut model.
Din totalul celor 200.000, Renault a vândut 51.500 de unităţi, iar Nissan cu 148.700 de maşini. În 2014, Renault şi Nissan au vândut 66.500 de exemplare electrice, cu 20% mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Potrivit statisticilor, cea mai mare piaţă pentru aceste mașini este Statele Unite, unde există deja 750 de staţii de încărcare electrică. A doua piaţă pentru vehiculele celor două branduri este Japonia, unde infrastructura este şi mai dezvoltată, cu 2900 de staţii de încărcare.
Cel mai bine vândut model electric al Alianţei rămâne Leaf, cu 67.000 de unităţi livrate în SUA, 46.500 în Japonia şi 31.000 în Europa.
Devenit unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto europeana, gratie masinilor sale ieftine, producatorul Dacia este gata sa reinventeze segmentul masinilor de lux.
Viteza în exces îi putea fi fatală fotbalistului Sofian Kyine.
Red Bull Racing a fost la înălțime în prima etapă a sezonului din Formula 1, reușind să încheie pe primele două poziții.
FCSB s-a impus în acest sezon nu neapărat pentru că a avut individualități superioare celorlalți
Mălina Călugăreanu a reușit să se califice pentru Jocurile Olimpice de la Paris.
Doar două medalii a obținut delegația României la Campionatele Europene de Box. Fetele au fost cele care au urcat pe podium.