Autor: Nicolas Grama
Mașina dezvăluită la Salonul Auto de la Geneva a fost la îndemâna fostului campion mondial Fernando Alonso. Cea mai rapida masina a companiei si totodata cea mai rapida masina hibrida din lume – LaFerrari, a fost testată de spaniolul din Formula 1.
Masina are doua motoare care in total dezvolta aproape 1000 CP: unul pe benzina ce dezvolta 800 CP (6.26 l, V-12) si unul electric de 163 CP. Impreuna cele doua motoare ii permit masinii sa atinga 100 km/h in mai putin de 3 secunde si 200 km/h in mai putin de 7 secunde.
Motoarele functioneaza intotdeauna in paralel, motorul electric fiind incarcat prin recuperarea energiei la franare si prin recuperarea energiei generate in exces de catre motorul pe benzina. Pe langa aceste doua motoare mai exista unul mai mititel, electric, destinat strict alimentarii accesoriilor.
Iată cum s-a descurcat Fernando Alonso :
Devenit unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto europeana, gratie masinilor sale ieftine, producatorul Dacia este gata sa reinventeze segmentul masinilor de lux.
Viteza în exces îi putea fi fatală fotbalistului Sofian Kyine.
Red Bull Racing a fost la înălțime în prima etapă a sezonului din Formula 1, reușind să încheie pe primele două poziții.
FCSB s-a impus în acest sezon nu neapărat pentru că a avut individualități superioare celorlalți
Mălina Călugăreanu a reușit să se califice pentru Jocurile Olimpice de la Paris.
Doar două medalii a obținut delegația României la Campionatele Europene de Box. Fetele au fost cele care au urcat pe podium.