FOTO / Cele mai amuzante produse personalizate ale cluburilor de fotbal

Autor: Maria Sorescu

Imaginația departamentelor de marketing ale cluburilor de fotbal explorează tot mai des idei care ies în evidență prin originalitate.

Așa s-a ajuns ca numeroase cluburi să-și pună sigla pe produse care nu fac parte neapărat din spațiul fotbalistic.

Angajații care se ocupă de promovarea imaginii echipelor nu s-au rezumat doar la personalizarea mingilor de fotbal, a tricourilor de joc sau a cănilor, dar au mizat și pe produse mai puțin obișnuite, dincolo de activitatea fotbalistică.

Am strâns o listă cu asemenea obiecte personalizate amuzante vândute de cluburile de fotbal:

 

 

 

Te-ai gândit să-ți iei o rățușcă pentru cadă cu sigla lui Hull City ? Ei bine, clubul englez vinde așa ceva de mai multă vreme, profitând de potrivirea culorilor.

Probabil că fanii lui Saint-Etienne sunt pasionați ai grădinăritului, altfel nu ne explicăm prezența stropitorilor cu sigla clubului în fiecare magazin al echipei franceze.

 

În vitrinele magazinului lui Zenit Sankt Petersburg încă mai poți găsi borcane de sare cu chipul lui Hulk, plecat în China. „Să torni sare pe rană”, spune o vorbă populară.

 

E greu de spus dacă plăcerea sexuală poate fi crescută dacă te gândești la echipa preferată. Cei de la Benfica le propun însă fanilor spre folosință prezervative cu sigla clubului.

Suporterismul nu cunoaște vârstă, s-au gândit cei de la Olympiakos, așa că au gândit chiar și cărucioare pentru nou-născuți cu sigla clubului. Probabil că în indicațiile de utilizare scrie că ar fi bine să se evite cartierele rivalelor.

 

Dacă ești fan Fulham, atunci poți să-ți bandajezi rănile cu plasturi având însemnele echipei preferate.

Ca suporter al lui Aston Villa îți poți lua perdele cu emblema clubului, doar că trebuie să fii conștient că odată cu ele s-ar putea să vină și o cărămidă.

Pe coasta Mediteranei o barcă gonflabilă poate fi un accesoriu potrivit, și-au spus probabil cei de la Olympique Marseille, care s-au adaptat contextului geografic și le-au propus suporterilor spre vânzare asemenea obiecte.

Rivalii de la Olympique Lyon au venit și ei cu un produs indispensabil, deodorant cu sigla clubului.

 

 

Poate te interesează şi:

Autor: Nicolae Comănescu / 25 Apr. 2024

Xavi continuă alături de FC Barcelona. Starea de spirit s-a schimbat

 Într-o întorsătură surprinzătoare a evenimentelor, Xavi Hernández, antrenorul Barcelonei, a anunțat decizia de a rămâne în funcție până în vara anului 2025.

Autor: Guy Martial Aka, Mohamed Koita / 23 Apr. 2024

Istvan Kovacs și calitățile care l-au dus la EURO 2024

 Comisia de Arbitri UEFA a dezvăluit lista oficialilor care vor conduce meciurile Campionatului European 2024.

Autor: Nicolae Comănescu, Guy Martial Aka / 22 Apr. 2024

Analiză / Explicațiile succesului lui Inter sub comanda lui Simone Inzaghi

 Primul titlu de campion și a doua stea îl fac pe Simone Inzaghi să intre în istoria lui Inter Milano.

Ştiri recente:

Autor: Pompiliu Constantin / 28 Apr. 2024

Opinie / FCSB, campioana României, prin consecvență și forța grupului

 FCSB s-a impus în acest sezon nu neapărat pentru că a avut individualități superioare celorlalți

Autor: Nicolae Comănescu / 27 Apr. 2024

Floretista Mălina Călugăreanu s-a calificat la Jocurile Olimpice

 Mălina Călugăreanu a reușit să se califice pentru Jocurile Olimpice de la Paris.

Autor: Nicolae Comănescu / 27 Apr. 2024

Lăcrămioara Perijoc și Claudia Nechita, medaliatele României la Europenele de Box

 Doar două medalii a obținut delegația României la Campionatele Europene de Box. Fetele au fost cele care au urcat pe podium.