Persoanele în vârstă produc circa 3% din numărul total de accidente grave din România, iar cauza principală este starea precară de sănătate a șoferilor.
Scandalul emisiilor poluante declanșat la Volkswagen se extinde asupra mai multor producători importanți de automobile, printre care se află și Dacia.
Au trecut 20 de ani de când a fost lansată prima generație a Skodei Octavia. În 1996 a fost prezentată prima variantă a „best-sellerului ceh".
Programul Rabla din acest an vine cou noutăți în ceea ce privește alocările bugetare din partea autorităților.
Modelele electrice au devenit o necesitate pentru fiecare constructor și era inevitabil anunțul celor de la Jaguar.
Dacă România a ales să cedeze brandul Dacia către Renault, Turcia încearcă să se impună pe piața auto cu o marcă proprie.
Chiar dacă infrastructura este o problemă pentru cei care vor să-și cumpere mașini electrice în România, statul încearcă să stimuleze cumpărarea acestor vehicule.
Problemele celor de la Volkswagen au devenit mană cerească pentru constructorii concurenți.
Constructorul auto ceh Skoda, divizie a grupului Volkswagen, a anunțat că 1,2 milioane dintre vehiculele sale au fost echipate cu un soft care permite falsificarea testelor antipoluare.
Cea de-a XIII-a ediție internațională a Salonului Auto București & Accesorii (SAB) va avea loc în perioada 1-11 octombrie la Romaero Băneasa.
Scandalul emisiilor Volkswagen a captat atenția pe rețelele de socializare și în presa mondială.
Doar în Letonia procentul persoanelor decedate în accidentele rutiere este mai mare decât în România, relevă o statistică a Comisiei Europene.
India este cunoscută pentru populația în continuă creștere și pentru traficul hiperaglomerat.
Cele trei branduri și-ar putea uni forțele pe diverse direcții de dezvoltare, speră șefii Mercedes-Benz.
Norvegia încearcă să devină prima țară în care să se comercializeze doar mașini ecologice electrice.