
Autor: Nicolae Comănescu
După berea nefiltrată artizanală Nemţeana Giuleşteana, lansată anul trecut, reprezentanții echipei de fotbal Rapid au lansat și propria marcă de vinuri.
Aceasta se numește ''Povestea alb-vişinie'' și are două sortimente, Sauvignon Blanc şi Cabernet Sauvignon, ambele din regiunea Huşi.
Mai mulți oficiali giuleșteni și legende ale clubului au participat la lansarea produsului. Primul semn că vinul este un produs pentru marea masă este faptul că acela care s-a arătat cel mai încântat de licoare a fost Rică Răducanu. Cel supranumit Tamango s-a arătat mulţumit de calitatea vinurilor lansate de Rapid.
"Am gustat vinul, e bun şi cred că o să le placă şi celorlalţi, chiar dacă nu sunt rapidişti. Vinul e bun, intră repede, nu are oase, să ştiţi că nu are oase, merge liniştit", a spus în glumă fostul portar al formaţiei giuleştene.
L-am gustat și noi și confirmăm că nu e deloc rău, încadrându-se în categoria vinurilor de larg consum. Vinurile sunt comercializate cu preţul de 19,90 lei în magazinele Auchan, care oferă reducere de 10% în luna iunie la toate produsele marca Rapid, cu ocazia centenarului clubului.
Așteptăm și feedbackul vostru după primul pahar !
Conducerea clubului a anunțat că pentru sărbătoarea celor 100 de ani de existență, pe 25 iunie 2023, Rapid pregătește și o șampanie specială.
Liga 1 s-a încheiat, iar câteva dintre echipele implicate în play-off au început deja să facă schimbări în loturile de jucători.
Olimpia Cluj și Poli Timișoara s-au luptat pentru titlul de campioană națională.
CS Universitatea Craiova începe să aibă rezultate și la nivelul echipelor de juniori și tineret.
Cîrstea a cedat în trei seturi în fața unei jucătoare mai slab clasată.
Tensiunile dintre Kosovo și Serbia au luat amploare în ultima perioadă.
Liga 1 s-a încheiat, iar câteva dintre echipele implicate în play-off au început deja să facă schimbări în loturile de jucători.