Autor: Andrei Szabo
La Monaco, reprezentanții Federației Internaționale de Atletism au votat două schimbări majore. Organismul îşi schimbă numele, astfel că noua identitate va fi World Athletics.
Schimbarea se va produce începând din luna octombrie. “Noua identitate a brandului va fi folosită din octobrie, după Campionatele Mondiale de la Doha şi aprobarea de către Congres a schimbării numelui legal al federaţiei”, se arată pe site-ul iaaf.org.
Designul logo-ului este format din trei elemente principale: “W” de la World, care este şi un simbol al braţelor unui sportiv ridicate în semn de victorie, “A” de la Athletics, care reprezintă şi concentrarea sportivului în pregătire, şi un arc deasupra ambelor simboluri, care reprezintă comunitatea de sportivi unită. Logo-ul include şi liniile unei piste de atletism cu traiectorie ascendentă, simbolizând dorinţa de a depăşi tot timpul limitele.
Peste 15 000 de oameni au alergat la Maratonul Internațional București.
India are o economie în creștere și o populație care vrea să simtă acest lucru.
Muzeul Sportului din Capitală a găzduit lansarea volumului "Forţa femeilor în sport".
În lumea fotbalului sud-american, Columbia și Argentina au fost mereu considerate două puteri.
În peisajul atât de dinamic al fotbalului modern, puțini antrenori au avut un impact atât de profund ca Roberto De Zerbi.
În lumea șahului, despre Faustino Oro se spune că are o minte-brici sau mai degrabă fulger.