Autor: Nicolas Grama
Europenii se arată deschiși achiziționării de mașini electrice, dar cifrele sunt încă sub nivelul așteptărilor.
În primele nouă luni ale anului, cetățenii Uniunii Europene au înmatriculat aproximativ 70 000 de mașini, în creștere cu 53% față de anul trecut.
Asociația Constructorilor de Automobile din Europa (ACEA) a dezvăluit că Franța rămâne principala piață cu 18.700 de unități, urmată de Germania cu 16.400 de unități și de Marea Britanie cu 11.000 de unități.
Din păcate, România este într-o situație dezamăgitoare. Țara noastră continuă să raporteze vânzările de mașini electrice și plug-in hybrid la un loc.
Doar 97 de mașini cu încărcare la priză au fost înmatriculate în primele nouă luni ale anului, totuși de peste patru ori mai multe decât în perioada ianuarie - septembrie 2016.
Asociația Constructorilor de Automobile din Europa ține să evidențieze însă că în perioada iulie-septembrie 2017, doar o mașină din 60 cumpărate beneficiază de încărcare la priza și doar una din 16 este ecologică.
Devenit unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto europeana, gratie masinilor sale ieftine, producatorul Dacia este gata sa reinventeze segmentul masinilor de lux.
Viteza în exces îi putea fi fatală fotbalistului Sofian Kyine.
Red Bull Racing a fost la înălțime în prima etapă a sezonului din Formula 1, reușind să încheie pe primele două poziții.
În lumea fotbalului sud-american, Columbia și Argentina au fost mereu considerate două puteri.
În peisajul atât de dinamic al fotbalului modern, puțini antrenori au avut un impact atât de profund ca Roberto De Zerbi.
În lumea șahului, despre Faustino Oro se spune că are o minte-brici sau mai degrabă fulger.