Autor: Maria Sorescu
Formula E strînge crema producătorilor auto din Germania în decurs de numai câteva zile.
Ultimul pe listă este constructorul Porsche, care a anunțat că renunță la cursele de anduranță, inclusiv cea de la Le Mans pentru a se alătura campionatului Formula E din anul 2019.
Mutarea este cu atât mai surprinzătoare cu cât Porsche a câștigat cursa de 24 ore de la Le Mans în ultimii trei ani și Campionatul Mondial de anduranță din 2015 și 2016.
Formula E, competiția de monoposturi electrice, este la finalul celui de-al treilea sezon, iar printre mărcile mari implicate deja în concurs se numără BMW, Renault, Jaguar și Citroen.
Al șaselea sezon al Formulei E (2019/2020) va cunoaște cea mai mare extindere, pentru că va rreuni la start 12 echipe. Zilele trecute, Mercedes a anunțat că se retrage din DTM pentru a concura în Formula E, după cum puteți citi AICI.
Concurența germană va fi acerbă, deoarece Audi va concura în Formula E după achiziționarea echipei Abt, iar BMW a anunțat o colaborare cu Andretti.
Dacă vă plac articolele noastre, vă invităm să ne dați un LIKE pe facebook sau să ne urmăriți și pe twitter. Vă mulțumim !
Devenit unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto europeana, gratie masinilor sale ieftine, producatorul Dacia este gata sa reinventeze segmentul masinilor de lux.
Viteza în exces îi putea fi fatală fotbalistului Sofian Kyine.
Red Bull Racing a fost la înălțime în prima etapă a sezonului din Formula 1, reușind să încheie pe primele două poziții.
În lumea fotbalului sud-american, Columbia și Argentina au fost mereu considerate două puteri.
În peisajul atât de dinamic al fotbalului modern, puțini antrenori au avut un impact atât de profund ca Roberto De Zerbi.
În lumea șahului, despre Faustino Oro se spune că are o minte-brici sau mai degrabă fulger.